За по-малко от година айпадът на „Ейпъл” промени опита и очакванията на потребителите завинаги. Според последните данни 80% от най-богатите в света от листата ТОП 100 на сп. „Форчън” или имат, или пробват възможностите на таблетите.
Няма и граница за идеите как застрахователите могат да ползват възможностите на айпадите. Вече има разработен софтуер за представяне с илюстрации в реално време на продукти на животозастрахователи чрез операционната система за айпад.
Конкретната визуализация на продукта, предлаган от застрахователите, има голямо значение за потребителите в мрежата, както и за крайните купувачи на услугата, смятат експерти. Клиентите разбират по-добре какво точно купуват, когато го визуализират на тъчскрийна на таблета си.
Пионерите на дигиталните застраховки първо са пробвали нови услуги за телефони блекбъри, но там интерфейсът бил ограничен. Айфоните и айпадите предлагат далеч по-големи технически възможности.
Много американски застрахователи са убедени, че идва края на хартиената ера в бизнеса им. Чрез таблетите всяка пиар презентация става далеч по-достъпна и бърза както за вътрешно ползване, така и за потребителите. Освен всичко останало, това ще намали рязко и разходите са тонове хартия за разпечатки.
Така, вече без съмнения в бъдещето на „таблетния” застрахователен бизнес, много предприемачи в бранша са се концентрирали върху повишаването на сигурността в мрежата на онези клиенти, които избират да правят застраховките си чрез най-модерните операционни системи на айфоните и айпадите или на основните им конкурентни смартфони и таблети.