Най-честите грешки, които малките компании допускат в уебсайтовете си

Ако имате малък бизнес, интернет сайтът ви трябва да бъде важна част от маркетинга и изграждането на имидж. Посетителите влизат с него с конкретна цел и трябва да сте сигурни, че можете да отговорите на въпросите им и да използвате сайта, за да продадете продуктите и услугите си. Ако обаче сайтът ви е направен лошо, можете лесно да понесете големи загуби и да загубите много повече пари, отколкото бихте похарчили за добре направена и функционираща страница. Сп. „Форбс” публикува списък със седемте най-чести грешки, допускани при дизайна на уеб страници за бизнеса.

1. Бързина на всяка цена

Вместо да настоявате сайтът ви да стане максимално бързо, първо се постарайте да проучите целевия си пазар. След това направете страницата в съответствие с резултатите от проучването. Ако например клиентите, в които се целите, са по-възрастни, се постарайте шрифтът на текстовете да е по-едър, за да се чете по-лесно. Ако пък се целите в младежите, тогава е добре да го пригодите за използване през мобилен телефон.

2. Претоварен и анимиран дизайн

За да имате успех, трябва да направите сайта си лесен и достъпен. Твърде лъскавите и анимирани дизайни трудно вървят на мобилни устройства и като цяло потребителите не ги харесват. Освен това, когато потребителят влезе в сайта, той обикновено знае какво иска. Постарайте се лесно да му подскажете какво трябва да направи, за да го получи.

3. Липса на послание

Какво искате да направи потребителят, когато влезе в сайта ви? Искате да купи продукта ви, да се свърже с вас или да се абонира за бюлетина ви? Трябва да кажете на посетителите какво би следвало да направят, когато влязат, и каква е следващата стъпка. В страницата ви трябва да има отговор на въпроса „Какво има тук за мен?”, а след това да призовете потребителите да направят това, от което ще спечелят.

4. Да платим твърде много или твърде малко

Много са случаите, в които клиенти наемат евтин дизайнер, който им прави лош сайт, а това нови загуби на компанията. В същото време има големи агенции, които работят скъпо, за големи и известни марки, които обаче може са не могат да помогнат на малка компания. Като цяло, не харчете огромни суми за сайтове, но и правете предварително проучване кой ще ви направи качествен продукт на приемлива цена.

5.Липса на нови неща

Потребителите очакват вашия сайт да съдържа най-новата информация за продуктите, услугите и компанията ви. Когато това го няма, те може да решат, че вече не работите, или пък че не сте иновативни. В сайта ви трябва да има информация, която ще посрещне нуждите на настоящите и бъдещите ви клиенти. Ако имате блог, го обновявайте поне веднъж в седмицата. Това ще привлече повече посетители и ще ви помогне да се издигнете в търсачките.

6. Опит да привлечете всички

Няма начин абсолютно всички хора да влязат в целевия ви пазар. Ако се опитвате да привлечете всички, сайтът ви ще се превърне в пълна бъркотия. Най-добре преценете кои са най-честите ви посетители и се постарайте да им предложите най-доброто за тях. Ако опитате да угодите на всички, най-вероятно накрая никой няма да е доволен.

7. Лошо първо впечатление

Често сайтът ви е първото място, от което потребителите разбират за вашата компания. А първите впечатления са всичко. Не допускайте клиентите да си правят лоши изводи за компанията заради лошо направен сайт.

 

  Онлайн услуги
x