Новото рекламно изречение на марката e „That calls for a Carlsberg“
Днес Карлсберг Груп обявява новото позициониране на своята емблематична бирена марка Карлсберг. Това се случва едновременно в 140 пазара по света и ще стане факт чрез обновената бутилка, лого и нов слоган на марката.
Карлсберг, една от най-популярните премиални бири в света, прави сериозни инвестиции в препозициониране на бранда, за да подкрепи амбицията на своята компания да бъде най-бързо развиващата се бирена компания в света. В основата на тези усилия е новото позициониране на марката Карлсберг, което свързва наследството и ценностите на компанията с днешното активно поколение ценители на бирата.
Новото рекламно изречение на Карлсберг „That calls for a Carlsberg“ предлага на потребителите емоционална награда за всеки техен правилен и смел житейски избор.
Визуалната идентичност на марката е модернизирана и обновената опаковка на Карлсберг вече е на пазара в над 140 страни по света.
Нова идентичност
Логото на марката за първи път съдържа едновременно трите елемента – Звездата на пивоварите, хмеловия цвят и надписа ‘Copenhagen 1847,’ мястото и датата на първата варка Карлсберг. Датската кралска корона вече е стилизирана и се откроява, за да придаде автентичност на марката.
Калил Юнес, Вице-президент Маркетинг и Продажби на Карлбсерг Груп коментира: „Малко бирени марки имат лого, което само по себе си е отличително и запомнящо се. Логото на Карлсберг няма нужда от украса, то изглежа свежо и модерно, като че ли е създадено вчeра. А е създадено от датския дизайнер Торвалд Биндесбол през 1904 и е съществувало непокътнато повече от 100 години.“
Нова опаковка и нова бутилка
Сега Карлсберг е с нова, релефна бутилка и с обновен гърлен етикет.
В подкрепа на новия Карлсберг компанията създава силна маркетингова стратегия. “ И това се случва едновременно в 140 страни по света. Това е една наистина глобална инициатива“, добавя Юнес.
Нова бира
Повече от 100 научни работника са част от екипа на компанията – в изследователските лаборатории на Карлсберг в Копенхаген. Чрез тях Карлсберг не спира да търси подобрение във вкусовите качества и производствените технологии на своите продукти . Най-новото постижение на Карлсберг е развитието на нов сорт ечемик, т.нар. „Null-LOX“. Той е високодобивен, съхранява бирата свежа за по-дълго време и й придава по-добра пяна. Тези качества са допълнително подсилени от новия бързо-ферментиращ щам-мая на Карлсберг (N234).
„Ние в Карлсберг постоянно се стремим да предложим не само по-добра бира на нашите потребители и клиенти, но и по-добро бъдеще за общността и хората ни,“ коментира Йорген Бул Расмусен, Изпълнителен директор на Карлбсерг Груп.
„Хората познават Карлсберг, но не винаги знаят какво всъщност представлява той. Този глобален нов старт на нашата марка е начинът, по който да достигнем с новия Карлсберг до зрелите пазари, но и до нови такива. Това, което искаме да постигнем е хората да разберат, че бирата Карлсберг означава наследство, качество, изключителен вкус и е израз на желанието да следваш правилния избор.“
„Ние инвестираме много в бранда Карлсберг, разширяваме каналите си на дистрибуция и се стремим да го предложим на над 140 пазара по света, близо до нашите потребители и клиенти“, допълва той.
В България Карлсберг е на пазара от 2004 година. Обновеният бранд ще се появи у нас от средата на месец Април и потребителите ще го намерят в премиалните търговски канали. Цената му няма да претърпи промяна. Новият Карлсберг ще бъде подкрепен с външна реклама от началото на месец април, както и с телевизионна реклама в ралзичните европейски футболни първенства. В търговската мрежа ще има рекламна подкрепа на мястото на продажба.
„Ние сме изключително щастливи и горди да бъдем част от голямото семейство на Карлсберг. Убедени сме, че новата стратегия и позициониране на бранда ще ни позволят да удвоим нашите продажби„, заяви Александър Грънчаров – Изпълнителен директор Карлсберг България АД
За повече информация, можете да посетите www.carlsberggroup.com

Вижте повече и на Facebook.com/carlsberg и Youtube.com/carlsberg